אריאל מליק (מעריב, מאי 2000)

אריאל מליק

מסע קניות של קרנות הון סיכון זרות בישראל:
במגעים עם גאון וקרן ניורון

שלוש קרנות הון סיכון מחו”ל וחברת פיננסים גדולה, עורכות ביומיים האחרונים סדרת פגישות עם שורה של קרנות הון סיכון וחברות היי-טק ישראליות, במטרה לבחון שיתופי פעולה והשקעות משותפות.

בין הקרנות מובילה הקרן הבריטית מיינרו היידן, שנציגיה כבר ביקרו בארץ, וזה לה הביקור השני. קרן נוספת, בעלת הון בהיקף 4 מיליארד דולר, היא הקרן הבריטית סי.די.סי הממשלתית, שעוסקת בעיקר בחברות המפתחות מוצרים לשווקים מתעוררים. הקרנות הן אורחות של חברת כור חתמים.

בנוסף, הגיעו באותה משלחת גם נציגים של קרן הון הסיכון האוסטרלית סנטס וחברת ההשקעות AMW האוסטרלית, שעוסקת בעיקר בהלוואות ומשכנתאות. נודע, כי החברות ייפגשו בארץ עם שורה של חברות וקרנות הון סיכון ישראליות, ביניהן חברת טלרד וחברת הסטארט-אפ שלה, בי קונקטד. כן ייפגשו עם נציגים של קרן הון הסיכון פורמולה ונצ’רס.
נודע, שבמסגרת הביקור מתנהלים מגעים לשיתוף פעולה בין הקרנות מחו”ל לבין הקרנות המקומיות אלון, שבשליטת איש העסקים בני גאון, וכן עם קרן הון הסיכון ניורון.

אריאל מליק, מנהל בנקאות להשקעות בקבוצה, אישר את הידיעה ואמר, כי בחודשים הקרובים צפויים ביקורים נוספים של קרנות הון סיכון וחברות השקעה מכל העולם, אשר מגלות עניין בהשקעות בישראל

אריאל מליק – מתמחה בשוק ההון ומשקיע בחברות אנרגיה וביוכימיה, איש עסקים ויזם

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

On Key

עדכונים אחרונים מהבלוג - אריאל מליק

נגישות